• Úvod
  • Obec
    • O obci
    • Zastupitelstvo
    • Elektronická podatelna obecního úřadu Bačice
    • Rozhlasová hlášení
    • Rozpočty obce
    • Vyhlášky
    • Tiskopisy ke stažení
    • Strategický rozvojový plán obce
    • Řešení krizových situací
    • Veřejné zakázky
    • Opatření obecné povahy
  • Akce v obci
  • Fotogalerie
  • Kontakt
  • GDPR
Menu
  • Úvod
  • Obec
    • O obci
    • Zastupitelstvo
    • Elektronická podatelna obecního úřadu Bačice
    • Rozhlasová hlášení
    • Rozpočty obce
    • Vyhlášky
    • Tiskopisy ke stažení
    • Strategický rozvojový plán obce
    • Řešení krizových situací
    • Veřejné zakázky
    • Opatření obecné povahy
  • Akce v obci
  • Fotogalerie
  • Kontakt
  • GDPR
Search
Close

Elektronická podatelna obecního úřadu Bačice

Elektronická adresa:

Tato elektronická podatelna a uvedená adresa je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručovaných obecnímu úřadu Bačice.

Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích: Obec Bačice , Bačice 36 , 675 55 Hrotovice

Pravidla pro potvrzování doručení datových zpráv: Úřad potvrzuje, že zpráva byla doručena elektronické podatelně, zasláním této zprávy (vzor):

 Potvrzení doručení datové zprávy Datová zpráva byla doručena elektronické 
 podatelně Obecního úřadu Bačice dd.mm.rrrr hh:mm:ss
  
 Identifikátor dokumentu: Jméno a příjmení oprávněného zaměstnance 

Tato datová zpráva musí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem oprávněného zaměstnance úřadu.

Úřad zasílá zprávu o doručení nejpozději do tří pracovních dnů, které následují po dni doručení. Úřad zprávu zasílá na elektronickou adresu, ze které byla zpráva odeslána, pokud odesílatel výslovně nepožádal o zaslání na jinou elektronickou adresu. Pokud se zpráva o doručení vrátí úřadu jako nedoručitelná, úřad učiní ještě jeden pokus o její doručení.

Technické parametry přijímaných datových zpráv:

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, jpg, rtf. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda je daný formát akceptovatelný.

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy:

Datové zprávy jsou přijímány na 3,5″ disketách a na CD. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda jsou technické parametry daného fyzického nosiče akceptovatelné.

Postup v případě zjištění škodlivého softwaru nebo chybného formátu přijaté datové zprávy:

Datová zpráva, u níž byl zjištěn škodlivý software nebo chybný formát, není zpracována. Pokud odesílatel neobdrží zprávu potvrzující doručení (viz výše), je pravděpodobné, že šlo o takto poškozenou zprávu, kterou nelze zpracovat.

Vyřizování dotazů, týkajících se elektronické podatelny:

Vaše dotazy, týkající se provozu elektronické podatelny, zasílejte na elektronickou adresu , případně na poštovní adresu úřadu. Dotazy úřad vyřizuje do 3 pracovních dnů ode dne jejich doručení. 

Seznam jmen oprávněných zaměstnanců úřadu, kterým byl vydán kvalifikovaný certifikát:

JménoPlatnost odPlatnost do

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči úřadu činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů: 

Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.

Podle § 14 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. musí být z podání zřejmé, kterému povinnému subjektu je určeno a kdo jej činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (například elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu tohoto zákona a žádost se odloží.

Podání podle zákona č. 71/1967 Sb., správní řád (§ 19)

– musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; současně musí být uveden poskytovatel certifikačních služeb, který certifikát vydal a vede jeho evidenci, nebo musí být certifikát k podání připojen, nebo

– nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 3 dnů doplněno – viz výše.

Podle § 19 odst. 2 zákona č. 71/1967 Sb. musí být z podání patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Zvláštní právní předpisy mohou stanovit jeho další náležitosti.

Stížnosti, oznámení a podněty podle vyhlášky č. 150/1958 Ú.l. nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem.

Datové zprávy zaslané úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.

  • Úvod
  • Obec
    • O obci
    • Zastupitelstvo
    • Elektronická podatelna obecního úřadu Bačice
    • Rozhlasová hlášení
    • Rozpočty obce
    • Vyhlášky
    • Tiskopisy ke stažení
    • Strategický rozvojový plán obce
    • Řešení krizových situací
    • Veřejné zakázky
    • Opatření obecné povahy
  • Akce v obci
  • Fotogalerie
  • Kontakt
  • GDPR
Menu
  • Úvod
  • Obec
    • O obci
    • Zastupitelstvo
    • Elektronická podatelna obecního úřadu Bačice
    • Rozhlasová hlášení
    • Rozpočty obce
    • Vyhlášky
    • Tiskopisy ke stažení
    • Strategický rozvojový plán obce
    • Řešení krizových situací
    • Veřejné zakázky
    • Opatření obecné povahy
  • Akce v obci
  • Fotogalerie
  • Kontakt
  • GDPR
  • 568 864 587
  • [email protected]

© Všechna práva vyhrazena 2020. Vytvořeno službou YASHICA DIGITAL s.r.o.

Obec Bačice
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Skip to content
Open toolbar

Usnadnění přístupu

  • Zvětšit text
  • Zmenšit text
  • Stupně šedi
  • Vysoký kontrast
  • Negativní kontrast
  • Světlé pozadí
  • Podtržení odkazů
  • Čitelnost písma
  • Reset